Bankowość PBSbank24 mobile gwarantuje pełną swobodę w zarządzaniu finansami zapewniając wygodę i bezpieczeństwo.

Aplikacja mobilna PBSbank24 umożliwia:

  • wykonywanie przelewów
  • zarządzanie zleceniami stałymi
  • tworzenie listy kontrahentów
  • otwieranie lokat terminowych
  • dostęp do wyciągów bankowych
  • dostęp do historii transakcji na rachunkach i kartach płatniczych
  • spłatę karty kredytowej oraz bieżącą kontrolę zadłużenia
  • doładowanie telefonu
  • płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym
  • wyszukiwanie placówek i bankomatów
  • kontakt z infolinią Banku

Aktywuj aplikację!

Zlecaj przelewy na dowolne rachunki i korzystaj z wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji. Aktywuj aplikację - to tylko 3 proste kroki!

Do aktywacji aplikacji można użyć wyłącznie loginu z Systemu Bankowości Elektronicznej (8-cyfrowy numer). Użycie   aliasu  zamiast   loginu   spowoduje,  iż aktywacja nie przebiegnie prawidłowo.

Pobierz aplikację!

Wybierz właściwy system operacyjny dla swojego urządzenia i postępuj zgodnie z instrukcją.

 

Bezpieczeństwo użytkownika w trakcie korzystania z aplikacji PBSbank24 mobile zapewniają:

  • Szyfrowane połączenie
  • Automatyczne wylogowanie po 10 minutach bezczynności
  • Wylogowanie z aplikacji po jej zamknięciu, minimalizacji bądź blokady telefonu
  • Kod PIN służący do logowania i autoryzacji operacji
  • Blokada po trzykrotnym błędnym wprowadzeniu kodu PIN, loginu, bądź hasła

Dodatkowo użytkownik powinien stosować się do podstawowych zasad bezpieczeństwa:

  • Nie pozostawiać telefonu bez nadzoru, zwłaszcza w miejscach publicznych
  • Posiadać aktualną wersję oprogramowania antywirusowego zainstalowaną na urządzeniu mobilnym
  • Korzystać z rekomendowanych wersji systemu operacyjnego
  • Nie korzystać z aplikacji na urządzeniach z odblokowanym dostępem do plików systemowych
  • Instalować aplikację jedynie z oficjalnych źródeł
  • Nie zapisywać ani nie ujawniać nikomu kodu PIN
  • Definiując kod PIN należy pamiętać, aby był on trudny do odgadnięcia

W przypadku utraty urządzenia z zainstalowaną aktywną aplikacją należy  skontaktować się z Infolinią Banku pod numerem 0 801 372 772 lub + 48 13 46 55 750 (koszt według taryfy operatora), celem zablokowania aplikacji bądź zablokować kanał mobilny korzystając z Systemu Bankowości Elektronicznej.

Klienci firmowi PBS mogą także wykonywać operacje na rachunkach wirtualnych lub przeprowadzać import/eksport zleceń albo historii operacji w wielu formatach. Dodatkowo istnieje możliwość elastycznego zarządzania uprawnieniami swoich użytkowników. Administratorzy po stronie Klienta mogą ograniczać lub nadawać dostęp własnym użytkownikom do poszczególnych produktów i modułów systemu oraz ustawiać dla nich indywidualne limity transakcyjne